loading...
آگهی استخدام,نیازمندی همشهری
آخرین ارسال های انجمن
کاریاب 2 بازدید : 646 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

استخدام عضو هیئت علمی پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی همدان

با استعانت از درگاه خداوند متعال به اطلاع می‌رساند، هیأت اجرایی جذب دانشگاه علوم پزشکی همدان یازدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه را برگزار می‌نماید. ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فرخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری و ارسال مدارک درخواستی در مهلت مقرر بصورت حضوری یا پستی به دبیرخانه هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشگاه مربوط می‌باشد. ثبت نام با مراجعه به آدرس اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی همدان www.umasha.ac.irو آدرس اینترنتی وزارت بهداشت و درمان   http://aac.behdasht.gov.irو http://jazb.aac.behdasht.gov.ir   انجام می‌پذیرد.

جهت  دریافت و کامل نمودن فرم پرسشنامه  (فرم الف) هیئت اجرایی جذب دانشگاه علوم پزشکی همدان می‌توانند با دبیرخانه هیئت (همدان، خ شریعتی، چهارراه خواجه رشید، روبروی هتل مرمر، ساختمان معاونت آموزشی، طبق اول، تلفن ۰۸۱۳۲۵۱۹۹۱۸ و یا از طریق وب‌سایت اینترنتی دانشگاه هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید.

مهلت ثبت‌نام از تاریخ ۱۲ مهر تا پایان مهر ۹۳ است.

 

شرایط عمومی

الف) اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی

ب) تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی

ج) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

د) عدم محکومیت به محرومیت از استخدام دولتی و سابقه محکومیت کیفری و جزائی

ه) عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان

و) انجام خدمت وظیفه عمومی، دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه با داشتن معافیت قانونی و یا دوره ضرورت نظام (ویژه آقایان)

ر) تایید صلاحیت‌های علمی و عمومی داوطلبان در هیات‌های اجرایی جذب دانشگاهها و هیأت مرکزی جذب وزارت متبوع طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی

شرایط اختصاصی

1.    دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق‌تخصصی (و با گواهی دوره فلوشیپ) در رشته‌های بالینی و دانشنامه دکتری تخصصی (PHD) و یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پایه

2.   حداکثر سن برای داوطلبین استخدامی که مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند ۳۵ سال و برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ ۴۵ سال است.

تبصره ۱:متقاضیانی که دارای سن بیش از ۳۵ سال برای کارشناسی ارشد و ۴۵ سال برای دارندگان دانشنامه دکتری تخصصی و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ در صورت دارا بودن سوابق آموزشی، پژوهشی و مدیریتی با تایید هیأت ممیزه مرکزی حداکثر تا ۵ سال به سقف سنی آنان افزوده خواهد شد. بنابراین دانشگاهها می‌توانند مدارک این متقاضیان را به صورت مشروط بپذیرد.

تبصره ۲ :ایثارگران شامل رزمندگان با بیش از ۶ ماه حضور دوطلبانه در جبهه، جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان بالای ۳ سال اسارت، فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد، فرزندان شهدا و آزادگان با بیش از ۳ سال اسارت مشمول محدودیت سنی نمی‌باشند.

تبصره ۳ :کارشناسان ارشدی که در استخدام دانشگاهها هستند تنها در صورت باقی ماندن حداقل ۱۵ سال از سنوات خدمت می‌توانند در فراخوان جذب هیئت علمی در مرتبه مربی شرکت نمایند.

3.   شرکت افراد مشغول به تحصیل در فراخوان ممنوع می‌باشد و این دسته از افراد می‌توانند پس از فراغت از تحصیل و اخذ مدرک دانشگاهی بالاتر و انجام یک سال تعهدات در فراخوان‌های آتی شرکت نمایند.

تبصره: چنانچه متقاضیان در زمان انجام مراحل جذب آزمون PHDو یا فوق تخصص (فلوشیپ) پذیرفته شوند نیز مشمول این بند بوده و پرونده آنها از دستور کار جذب خارج خواهد شد.

4.   شرکت متعهدین خدمت به دانشگاهها بصورت آموزشی و پژوهشی پس از گذراندن یکسال از خدمات، در آزمون فراخوان همان دانشگاه بلامانع است. شرکت در فراخوان سایر دانشگاهها به غیر از دانشگاه محل خدمت یا تعهد با موافقت کتبی موسسه مبدا امکان‌پذیر است.

تبصره ۱-۴)کارشناسان ارشدی که بنا به نیاز دانشگاه بصورت کتبی تعهدات خود را بصورت غیر هیئت علمی می‌گذرانند نیز پس از یکسال از انجام خدمات می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نمایند.

تبصره ۲-۴)شرکت در فراخوان برای مشمولین قانون نحوه تأمین هیئت علمی بعد از گذشت دوره ضرورت میسر می‌باشد.

تبصره ۳-۴)متعهدین خدمت درمانی پس از یکسال از انجام تعهدات خود در قالب درمانی تنها در صورت تایید کمیسیون مشترک درمان و آموزش به صورت مکتوب مبتنی بر انجام مابقی تعهدات به صورت هیئت علمی می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد و در صورت موافقت کتبی داننشگاه مبدا در فراخوان سایر دانشگاهها شرکت نمایند.

تبصره ۴-۴)متعهدین خدمتی که از سهمیه خانمها و مناطق محروم استفاده کرده‌اند در صورت موافقت کمیسیون مشترک درمان و آموزش می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نمایند.

تبصره ۵-۴)دارندگان مدرک قبولی دانشنامه فوق تخصصی که تعهدات فوق تخصص را به صورت درمانی یا هیئت علمی می‌گذرانند تنها می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نمایند. این متقاضیان پس از شروع تعهدات می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نموده و تنها در صورت باقی ماندن حداکثر ۶ ماه از تعهدات و تایید کتبی دانشگاه مبدا در فراخوان سایر دانشگاهها نیز شرکت نمایند.

تبصره ۶-۴)دانش‌آموختگان دانشگاههای وزارت علوم در صورت داشتن تعهد به کشور در صورت تمایل به شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز تابع این بند می‌باشند.

تبصره ۷-۴)مستخدمین کشوری از انجام یکسال از تعهدات برای شرکت در فراخوان همان دانشگاه مستثنی هستند لیکن جهت شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی می‌بایست موافقت کمیسیون مشترک درمان و آموزش را مبتنی در انجام تعهدات بصورت هیئت علمی اخذ نموده تا بتوانند در فراخوان دانشگاه محل خدمت شرکت نمایند و در صورت درخواست شرکت در فراخوان سایر دانشگاهها موافقت مکتوب دانشگاهی که مستخدم آن هستند ضروری است.

5.   عنوان رشته متقاضی می‌بایست با عنوان رشته درج‌شده در فراخوان دقیقاً مطابقت داشته باشد و پذیرش مدارک مشابه ممنوع می‌باشد.

6.   براساس مصوبات هیئت علمی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی نخبگان می‌توانند جهت شرکت در فراخوان ۴ انتخاب داشته باشند که می‌بایست دو انتخاب آموزشی و دو انتخاب پژوهشی باشد. واجدین شرایط نخبگی با امتیاز ویژه در فرایند پذیرش هیئت علمی دانشگاهها دارای اولویت می‌باشند، مشروط بر اینکه گواهی نخبگی را در زمان شرکت در فراخوان ارائه دهند.

7.   در هر دانشگاه، دانشکده در شرایط مساوی اولویت استخدام با متقاضیان بومی می‌باشد.

8.   دارندگان مدرک کارشناسی ارشد یا سطح ۲ حوزوی در گروه معارف اسلامی تنها در صورت دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه تدریس می‌توانند در فراخوان دانشگاههای علوم پزشکی کشور شرکت نمایند.

9.   متقاضیانی که از طریق آموزش از راه دور (دوره‌های مجازی) و یا دوره‌های غیرحضوری تحصیلات خود را به پایان رسانیده‌اند نمی‌توانند در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی شرکت نمایند.

10.                  اعضای هیئت علمی رسمی و پیمانی دانشگاههای وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی در صورت استعفای پذیرفته شده می‌توانند در فراخوان از دانشگاههای علوم پزشکی کشور شرکت نمایند.

تبصره: اعضای هیئت علمی پیمانی دانشگاههای وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی در صورت گذراندن حداقل ۵ سال از خدمت خود در صورت تمایل می‌توانند در  فراخوان دانشگاههای علوم پزشکی کشور شرکت نمایند. بدیهی است استخدام جدید آنان نیز به صورت پیمانی خواهد بود.

۱۱. متقاضیانی که بورسیه دانشگاه خاصی هستند تنها در صورت انتقال تعهدات بورس به دانشگاه دیگر می‌توانند در فراخوان آن دانشگاه شرکت نمایند. در غیر این صورت تنها می‌توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد بورسیه شرکت نمایند.

۱۲. متقاضیان دارنده  مدرک تحصیلی بالاتر از رشته و مقطع اعلام شده در فراخوان حق شرکت در فراخوان اعلام شده در مقطع پایین‌تر را ندارند.

·       چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش یا پس از آن خلاف اطلاعات اعلام توسط متقاضی محرز شود، مراحل طی‌شده کان لم یکن تلقی شده و در صورت شدور حکم استخدامی حکم صادره لغو و بلااثر می‌باشد.

·       شرکت در فراخوان دو دانشگاه مجاز خواهد بود لذا داوطلب فقط می‌تواند یکی از دانشگاه‌ها را دانشگاه مادر (تهران، ایران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، کرمان و اهواز) انتخاب نماید.

تبصره:در صورت انتخاب دو دانشگاه اولویت با دانشگاه اول است.

تذکر بسیارمهم:

استخدام اعضای هیئت علمی دانشگاهها:

1.   منوط به داشتن ردیف و مجوزهای استخدامی توسط دانشگاههای ذیربط خواهد بود.

2.   استخدام اعضای هیئت علمی در مرتبه استادیار و بالاتر به صورت تمام وقت جغرافیایی و در مرتبه مربی به صورت تمام وقت است.

 

داوطلبین محترم می‌توانند پس از پر کردن فرم اینترنتی مربوطه و اسکن مدارک خواسته شده، فرمهای ۱۷گانه را دریافت کرده و پس از تکمیل ان حداکثر ۱۵ روز پس پایان مهلت ثبت‌نام اینترنتی به دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه یا دانشگاههای مربوطه تحویل و یا از طریق پست ارسال نمایند.

 

جدول اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی همدان

دانشگاه

ردیف

رشته آموزشی مورد نیاز

مقطع تحصیلی

تعداد ظرفیت

جنسیت

توضیحات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همدان

۱

جراحی عمومی

بورد تخصصی

۲

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۲

ریه بزرگسالان

بورد فوق تخصصی

۲

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۳

داخلی جنرال

بورد تخصصی

۲

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۴

ارولوژی

بورد تخصصی

۱

زن

دانشکده پزشکی همدان

۵

گوش و حلق و بینی

بورد تخصصی

۱

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۶

زنان

بورد تخصصی

۴

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۷

ژنتیک پزشکی

PHD

۱

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۸

قارچ شناسی پزشکی

PHD

۱

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۹

خون و سرطان بالغین

بورد فوق تخصصی

۱

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۱۰

بهداشت و کنترل مواد غذایی

PHD

۱

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۱۱

غدد بزرگسالان

بورد فوق تخصصی

۲

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۱۲

روماتولوژی بالغین

بورد فوق تخصصی

۱

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۱۳

گوارش بالغین

بورد فوق تخصصی

۱

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۱۴

نفرولوژی بزرگسالان

بورد فوق تخصصی

۲

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۱۵

الهیات و معارف اسلامی

PHDیا سطح ۴ حوزوی

۱

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

با مجوز اندیشه و اخلاق اسلامی

۱۶

الهیات و معارف اسلامی

PHDیا سطح ۴ حوزوی

۱

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

با مجوز تفسیر و تاریخ اسلام

۱۷

اندودانتیکس

بورد فوق تخصصی

۱

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۱۸

ارتودانتیکس

بورد فوق تخصصی

۱

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۱۹

رادیولوژی فک و دهان و صورت

بورد فوق تخصصی

۲

یک زن، یک مرد

دانشکده پزشکی همدان

۲۰

دندانپزشکی اطفال

بورد فوق تخصصی

۲

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۲۱

جراحی فک و دهان و صورت

بورد فوق تخصصی

۱

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۲۲

پریودانتیکس

بورد فوق تخصصی

۲

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

۲۳

پروژه‌های دندانی

بورد فوق تخصصی

۲

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

 

 

همدان

۲۴

سلامت دهان و داندپزشکی اجتماعی

PHD

۲

زن، مرد

دانشکده پزشکی همدان

 

۲۵

مواد دندانی

PHD

۱

زن، مرد

دانشکده دندانپزشکی همدان

 

۲۶

بهداشت حرفه‌ای

PHD

۱

زن، مرد

دانشکده بهداشت همان یک نفر

با پایان نامه آرگونومی

یا فعالیت‌های پژوهشی مورد پذیرش گروه تخصصی

آرگونومی در زمینه آرگونومی

۲۷

آمار زیستی

PHD

۱

زن، مرد

دانشکده بهداشت همدان

۲۸

ازتقا سلامت

PHD

۱

زن، مرد

دانشکده بهداشت همدان

۲۹

اپیدمیولوژی

PHD

۱

زن، مرد

دانشکده بهداشت همدان

۳۰

فارماکولوژی

PHD

۱

زن، مرد

دانشکده داروسازی همدان با پایه داروسازی

۳۱

فارماکولوژی

PHD

۱

زن، مرد

دانشکده داروسازی همدان با پایه داروسازی

۳۲

شیمی دارویی

PHD

۲

زن، مرد

دانشکده داروسازی همدان با پایه داروسازی

۳۳

داروسازی بالینی

PHD

۲

زن، مرد

دانشکده داروسازی همدان با پایه داروسازی

۳۴

فارماسیوتیکس

PHD

۲

زن، مرد

دانشکده داروسازی همدان با پایه داروسازی

۳۵

فارماسیوتیکس

PHD

۱

زن، مرد

دانشکده داروسازی همدان با پایه داروسازی

۳۶

فارماکوگنولوژی

PHD

۲

زن، مرد

دانشکده داروسازی همدان با پایه داروسازی

۳۷

فیزیک پزشکی

PHD

۱

زن، مرد

دانشکده پیراپزشکی همدان با پایه رادیولوژی

۳۸

پرستاری

PHDیا کارشناس ارشد (ترجیحاً PHD)

۱

زن، مرد

دانشکده پرستاری و مامایی همدان با پایه پرستاری کودکان

۳۹

پرستاری

PHDیا کارشناس ارشد (ترجیحاً

۱

ترجیحاً  مرد

دانشکده پرستاری و مامایی همدان با پایه پرستاری مراقبتهای ویژه

۴۰

پرستاری

PHDیا کارشناس ارشد (ترجیحاًPHD)

۱

ترجیحاً  زن

دانشکده پرستاری و مامایی همدان با پایه داخلی جراحی

۴۱

پرستاری

PHDیا کارشناس ارشد (ترجیحاًPHD)

۱

ترجیحاً زن

دانشکده پرستاری و مامایی همدان

۴۲

پرستاری

PHDیا کارشناس ارشد (ترجیحاًPHD)

۲

مرد

با سابقه حداقل ۲ سال در فوریتهای دانشکده پرستاری

و مامایی همدان با پایه پرستاری مراقبتهای ویژه

۴۳

گفتار درمانی

PHDیا کارشناس ارشد (ترجیحاًPHD)

۳

زن، مرد

دانشکده توانبخشی همدان

۴۴

کردار درمانی

PHDیا کارشناس ارشد (ترجیحاًPHD)

۲

ترجیحاً مرد

دانشکده توانبخشی همدان

۴۵

فیزیوتراپی

PHD

۳

زن، مرد

دانشکده توانبخشی همدان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8814
  • کل نظرات : 215
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 4712
  • آی پی امروز : 436
  • آی پی دیروز : 654
  • بازدید امروز : 5,938
  • باردید دیروز : 19,795
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 65,605
  • بازدید ماه : 281,507
  • بازدید سال : 1,974,053
  • بازدید کلی : 50,897,891